måndag 17 januari 2011

herregud.


(love this pic)



kollade precis igenom massa gamla inlägg, jag har nog haft blogg längre än vad jag tror. det tror jag va lite tanken men en blogg från första början, att man skulle kunna titta tillbaka och minnas tider som har varit, samma med bilddagboken (minns ni?).
älskade bilddagboken, ingen har tvingat mig att dumpa bdb och prioritera facebook men det blev så ändå, alla flyttade till fejjan, då är det liksom där allt händer. tillbaka vad jag pratade om, att när man hade bilddagboken så kunde man gå tillbaka och kolla ett år eller två tillbaka. vad man gjorde just den dagen, hur man såg ut osv. med facebook är det lite svårt. nu kom jag helt plötsligt på mig själv med att jag saknar bilddagboken väldigt mycket.

det är därför jag verkligen vill hålla min blogg uppdaterad, men tydligen så är man mer upptagen än vad man trodde att man var.

det är mycket som händer i mitt liv just nu, bara mina närmaste som vet vad som händer men mitt huvud är sprängfyllt med andra grejer. har lite problem på alla håll. förhoppningsvis tar jag mig igenom denna krisen också, men det är lite för mycket kriser för att vara 17 år och vet inte hur mycket man ska stå ut med.

nu ska jag snart göra mig några gooa köttbullemackor, praktiserar denna och tre veckor framöver tillsammans med min fiiins vän hannah glaas. men tanke på min parsonliga konkurs nu är jag nog smart om jag försöker hålla inne på lite pengar genom att ta med mig egen mat! :) sen ska jag bestämma vilka kläder jag ska ha på mig imorgon på jobbet. sen ska jag ta bussen till mig baby.

lovar att bli bättre på att skriva. förlååt babys.

hörs snart igen, bog love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar