fredag 14 januari 2011

skärpning


måste verkligen skärpa mig med bloggen. men det är sällan jag är inne på datorn och facebook överhuvudtaget. men borde varit bättre dessa dagarna, har varit hemma från träningen för jag har varit sjuk så har ju inte haft så mycket annat för mig.

jag är helt desperat efter ett jobb nu, efter pengar, en inkomst! har letat som en galning, och fick nog tillbaka det nu. mamma kommer hem och berättar att hennes frisör hade en kompis som jobbade på eat, dom söker folk. så ska dit imorgon med ett nyskrivet cv och hålla alla tummar för mig själv.
och om det är min dag imorgon så kommer förmodligen en resa bokas imorgon också, jag och marcus åker nog till Egypten den 25 januari. det hade suttit så jäävla bra. komma iväg från allt kallt i sverige till värmen där.
har jag riktig jävla tur imorgon hittar jag även min plånbok imorgon, måste börja inse att den är borta på riktigt denna gången, man kan inte alltid ha lika tur. men jag hoppas in i det sista.

skriver imorgon om hur allt gick, KÖÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar