lördag 17 juli 2010

aah, förlåt. men tiden för bloggen finns verkligen inte, knappt för datorn alls faktiskt. det är saker ett göra hela tiden. och det är ju iofs skönt. idag åker jag och mina älskade daamer till åhus, det ska bli så jävla skönt att komma hemifrån och bara vara iväg med mina favoriter och kanske tillochmed vinna cupen. glömmer typ handbollen där nere för allt annat är så kul.

marcus har sin fjärde dag i turkiet nu och jag håller på att dö. om fyra dagar kommer han hem, då får han sakna mig i tre dagar sen kommer jag hem, och då ska jag ha vääärldens bästa tid med honom. har aldrig varit så säker på någon som jag är på marcus nu, sjuk känsla att vara så tight med någon. han är min bästa vän och min pojkvän, kan verkligen prata med allt med honom. men eftersom vi har ett soppas nära och stadigt förhållande gör det saken mycket svårare när någon av oss åker iväg, för då är halva jag också borta. life is hard.

by the way har jag precis lärt mig ladda ner låtar, eller inte lärt mig men precis börjat våga. haha, behöver lite nya låtar till min nya mobil ;) hoppas jag lyckas införskaffa iphone snart, vill verkligen ha en samtidigt som jag vet att jag kommer tappa den samma dag.


bloggen ska börjas användas som en dagbok nu ist för en blogg, behöver skriva av mig ibland så kan vara skönt att göra det här.

nu ska jag packa det sista så hörs vi om en vecka. PUUUUUSSS! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar