lördag 31 juli 2010

en vecka räcker..


nu har jag krökat konstant i snart en vecka. det är inte okej för idag vaknade jag upp och mådde inte alls okej. känns som att jag ska dö när som helst. igår var vi iallafall i kullavik, vi kungsbacka. skulle egentilgen bara bli vi tjejer i klassen för att det var så längesen vi träffades typ, men det blev lite fler folk, haha. typ par middag+ vi tjejer i klassen . men det va härligt att få träffa alla igen verkligen.

idag ska jag tyvärr kröka igen, får se om jag pallar. leila har 18års fest, får ju givetvis dra dit och fira henne men kanske inte behöver dricka mig så jätte berusad att jag inte vet vad jag heter. det blir nog en bra kväll trots allt, ska ligga i min säng så länge jag bara kan, sova lite och vila upp mig och sakna mitt hjärtegull. sen får jag väl pallra mig upp vid fem och vara hos leila vid 7 ..

eftersom jag ska ligga här hela dagen så kommer jag förmodligen blogga lite också ..
får se, lovar inget.

PUSS & SMEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar