fredag 24 december 2010

dopparedagen







älskar känslan av att vakna upp på julaftons morgon och veta att det är julafton, öppna morgonpaket och äta god julfrukost. <
vaknade upp i åsa, kungsbacka idag. Vi gick upp, åt frukost. alla gjorde sig fina och klockan 12 tog marcus på sig tomtedräkten och la klapparna i säcken. Han delade ut alla till sina syskon, sedan kom han upp efter ett tag, felicia märkte givetvis ingenting.

vi öppnade julklapparna som var kvar, av marcus fick jag en väska som jag själv valde ut och en tatuering bakom örat som han betalade för mig för ett tagsen. Av mig fick han en silverklocka och ett halsband i ett. fan att jag inte tog kort på det, fick bara ett dåligt. men han blev sjukt glad iallafall. sen fick jag trisslotter av pernilla och jens (marcus pappa och flickvän) och en bok som jag önskade mig som fan. DYNGKÅT OCH HUR HELIG SOM HELST. dom tyckte den passade mig, så jävla grymt. sen fick jag två biobiljetter av dom också.

sen åkte vi hem, jag var hemma vid två ungefär. då öpnnade jag paket hemma, visste att det skulle bli lite julklappar hos pappa i år med tanke på mamma och pappas skilsmässa, alltid mamma som har haft hand om alla julklappar. men jag fick 1500kr, en tatuering, en fön, örhängen och strumpor. Sen får jag mer den 30onde, då firar alla vi barn hos mamma, hon kan det där med julklappar. så önskar jag mig pengar och navelpiercing, hoppas hoppas!

hopaps ni får en bra jul, funderar på att gå ut snart. Ingen bryr sig om julafton mer än paketen, maten och kalleanka (som jag skiter i iofs..) så jag ska nog gå ut snart :D

godjul mina vänner. Kööööössss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar