lördag 18 december 2010

discobowling


woohoo.
jag älskar verkligen bowling, det är så grymt roligt om man gör det med rätt människor. ringde nyss och bokade in mig och fem andra tjejer på discobowlingen i valhalla ikväll klockan sex, så sjukt kul. jag elin, oddeby, jonna åhgren och matilda olsson. det blir roligt och roligare hade det blivit med alkohol på sidan om men ibland får man faktiskt klara sig utan ;)

efter bowlingen åker jag hem till jonna och sover där för att HALV NIO imorgon bitti åka till trollhättan och spela match, så tidskrävande med handboll men vi får hoppas att det är värt tiden imorgon. i onsdags åkte vi till karlstad i fem timmar med buss, och förlorade. det sved faktiskt.

nu ska jag ta en gooooooo dusch, eller ett bad kanske tom?
skriver sen igen. köööösss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar