söndag 19 december 2010

tomten kanske inte finns trots allt..


hade tomten funnits hade han nog låtit mig slippa plugga över jullovet och hjälpt mig med det. det är ju fan hans högtid och han borde se till att folk bara fokuserar på jul och inte på skolan över jullovet, så nu har han sjunkt i mina ögon dessvärre ;)

blev ingen långt inlägg nu men jag måååste verkligen göra klart ett naturarbete som ska vara inne, innan inatt klockan tolv. ska är det emfinal på tvn samtidigt så det går nog inte så bra att plugga, och efter det kommer jag somna. ooj, märker nu att det ser mörkt ut för mitt natur arbete. men det är inte så jädra mycket kvar, så jag ska nog få klart det efter lite handboll och sömn. jag skriver ikväll igen om min morgondag, wooohoooooo.

kööööösss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar