söndag 19 december 2010


känner verkligen nu att det ändå kan vara skönt att börja blogga igen, tror att det var bra att jag tog en liten paus från det och sedan fortsatte nu för nu är det verkligen kul igen. när det har hänt något, kan det vara skönt att skriva av sig, oavsett om någon läser eller inte är det super skönt.

nu sitter jag och försöker göra klart ett arbete som ska vara inne innan klockan 12 inatt, det går sådär måste jag helt ärligt säga. pausar ibland med lite kakor, tv, facebook, spel osv. det finns ju miljarder roliga grejer att göra i min lägenhet kommer jag på under tiden jag pluggar. men när jag inte pluggar önskar jag istället att jag hade något att plugga på, för då finns det inget att göra. men jag har verkligen jätte lite kvar, så jag ska ta tummen ur och göra klart det sen kolla filip och fredrik, my love of life! älskar dom.


ha de gött, haj (KÄRLEK)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar