tisdag 20 april 2010

bad feeling!

idag är andra dagen jag är hemma, är jätte sjuk. började i lördags när jag vaknade upp hos amanda efter en sjukt go kväll. sen blev det bara värre, nu har jag typ alla grejer man kan få när man är förkyld, ont i halsen, hosta, tappat rösten, helt täppt i näsan, ont i huvudet, allting. febrig är jag också för jag sover hela tiden, usch :(

idag stannade jag hemma för att jag var sjuk fortfarande, men jag är på bättringsvägen. marcus stannade också hemma, men det var för att han skulle få sin dator idag som han också fick. usch vad jag hat fasat denna dagen :(
har varit så skönt när jag har kunnat kontrollera hur mycket han sitter vid datorn eftersom han har suttit vid min då, men aja..

om en stund ska vi försöka pallra oss till matchen i partille bo, tvek om jag pallar det när jag mår så här, så får se.

just de ja, typ precis brevid marcus ligger världens godaste mat ställe verkligen, vi åt lunch där idag, var inte riktigt stället för min plånbok kanske men för magen satt det bra. fläskfilé med potatisgratäng, MUMS.

skriver kanske ikväll. puss sötnosar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar