måndag 5 april 2010

det finaste jag vet!

Hej hjärtan
det känns som om jag har varit ifrån hela världen jätte länge bara för att jag inte har varit i skolan på så länge, saknar mina tjejer!
men dom ska jag träffa på lovet och göra något mysigt med.

nu ligger jag hemma och väntar på att marcus ska komma hem, han spelar poker -.- ..
det börjar bli vanligt nu, men funderar på att dra ihop något med linda och vicky och tjejernqa och också bröja spela kort typ hela tiden, så får killarna vänta på oss, dessutom dricker dom ju varje gång det är dags så alkolist blir man också på köpet.
skämt o sido, längtar tills han kommer och kryper ner hos mig inatt iallafall.
äntligen är Hunter stövlarna mina, svarta strl 39, som jag har längtat, och det var helt klart värt all tid! sen ska jag köpa kajsas snygga kappa också, sjukt glad för det.

nu ska jag kolla massa avsnitt av glamuorama och somna till det.
hoppas ni har det lika bra som jag.
skriver imorgon, sussa gott. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar