tisdag 13 april 2010

I LOVE SVENSKA HOLLYWOODFRUAR

NI ÄR MINA GUDAR.
jag kan verkligen inte missa ett enda avsnitt. dom får bara negativ kritik typ, för att dom är efterblivna och rika och inte delar med sig och allt vad det är.
men tänk själva, man hade haft inprincip obegränsat med pengar, man kunda köpa vad man ville till sig själv, sina barn och man behövde aldrig tänka på priser när man skulle köpa något, då lever man ju drömmen, det är så alla människor vill leva.
jag hade gjort samma som dom, haft mina pengar, delat med mig till familj och vänner och levt lyx. underbart!
dessutom vet dom ju vad bra tv är, dom vet ju hur som ska bete dig och vad dom ska säga för att locka tittare, it works on me!

jag älskar dom iallafall, älskar maria montazami framför allt. hon är ändå inte svinrik, och hon är så sjukt skön. ville bara säga det ;)

nu ska jag hem och äta mat, såååååå sugen på mat, sååååå hungrig.
PUUUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar