söndag 25 april 2010

söndag och fullt upp!


vaknade brevid baby för en stund sen, ska snart ner och äta frukost. sedan ska vi dra vidare med bussen vid halv tolv för att kolla på när IKF möter min brors lag. han är så söt bror min, han tror att dom möter IFK som man ser på tv, att ifk är världens kändaste lag ;) så man kan inte göra annat än att titta på söten.

efter det ska jag hem och skriva klart ett arbete, sen vid fyra i eftermiddag ska jag och linda kolla på våra kära pojkvänner när dom spelar fotboll, nicenice.

sen har jag och marcus ett dilemma, på tisdag ska vi kolla på magnus betnér 19.30, efter det hade vi tänka att åka och sova hos hans pappa. men sen kom vi på att på onsdag halv 9 är det nationella prov så vi måste hem på tisdag kväll, för vad fan händer om man hoppar nationella? :S

aja, nu ska vi äta frukost och sedan dra oss.

Puss&Kram

1 kommentar:

  1. vart bor du eftersom att det snöar
    på bilden?

    SvaraRadera