tisdag 13 april 2010

IDOL 2010


skandal, så sjukt oorganiserat allting. inga informatörer i kön som man kunde fråga dom om, om det var något man ville veta. kön var också sjukt dåligt planerad, det var mycket mer folk än vad dom hade trott, så därför blev allt jävligt skumt.
men iallfall, i lördags gick jag och vicky och ställde oss i kön för att jag skulle sjunga, så efter 8 timmar kom vi äntligen in, men då fick jag reda på att ifall man hade person bevis och pass med sig så var man tvungen att ha målsman med, so sad! segt, ont i hela kroppen och hur trötta som helst fick vi vända och gå hemåt.
men i don´t give up ;)
på söndag tog jag med mor min och gick tillbaka, betydligt mycket färre folk.
så vi kom in och på en timma var jag inne hos juryn, jag sjöng och dom va as positiva och sa bara bra grejer och att jag sjung jätte bra.
- men tyvärr, vi söker äldre nu eftersom det finns så få biljetter kvar, det innebär mycket att hoppa skolan och sånt.
men tror dom inte att jag fattar det om jag söker, jag fattar nog vad tävlingen innebär om jag söker. butbut ..
jag kommer tillbaka ;)

nu har jag mattelektion som jag verkligen inte klarar av, därför bloggar jag ;)
skriver sen. ska bli bättre på att uppdatera nu.

PUSS & HEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar