måndag 10 maj 2010

som ni har längtat!


yeeeaah, i´m back! visst har ni varit inne och kollat varje dag och bara väntat på att jag ska börja uppdatera igen?

jag kände verkligen att jag inte var någon blogg människa till slut. det gick typ så långt att om det gick en dag utan att jag uppdaterade min blogg så fick jag panik. jag blev typ beroende och var tvungen att uppdatera hela tiden. så jag kände verkligen att jag var tvungen att ta en liten paus.

nu är det så löjligt mycket i skolan också, det sista så slänger lärarna alltid in allt på en och samma gång. träningen har dratt igång igen, LÖPTRÄNINGEN.
får alltid ont i magen typ två dagar innan jag ska ha löpträning men nu cyklar jag varje gång, 26 km med linda. jag är sjuk, jag vet .. men konditionen behöver lyftas.

va skönt det känns nu, bloggen är gladare än någonsin och jag känner mig helad igen ;)
skriver senare, pusselipuss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar