måndag 1 mars 2010

antingen eller..

jag är nog lite av en spelberoende människa tror jag!
har 43 lotter i min plånbok, trisslotter, tian, femman och allt var det nu är. det är ju bara förlust lotter, vinst lotterna skulle nog ändå inte göra plånboken mycket tjockare, för dom är inte många alls! några 75kr, några 50 och MÅÅÅÅNGA 25 kroners..

idag gick jag in i kiosken tillsammans med hannah, köpte varsin tian lott, inget mer med det.
hanna skrapar sin lott och börjar skrika, hon vinner fucking 500 kronor?
jag har köpt lotter dag ut och dag in och aldrig vunnit någon speciellt stor vinst ..
men men, får väl vara glad för hennes skull. jag har iallafall tur i kärlek! (a)

någon gång är det väl förhoppningsvis min tur också!
skriver sen, det var dagens ;)
PUSS LOVERS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar