fredag 12 mars 2010

melodifestivalen,











Lägg till bild
alla klagar varje år över att vi bara har dåliga bidrag i svenska melodifestivalen, även jag.
jag har gjort det även i år, visst det har varit dåliga bidrag med. men jag tror detta året är första året på lääänge som det nästa BARA är bra bidrag med i finalen, vem tror ni vinner?

1. You’re Out Of My LifeDarin


2. Jag vill om du vågarPernilla Wahlgren


3. We Can Work It OutAndreas Johnsson

4. Kom - Timoteij

5. HollowPeter Jöback

6. UnstoppableOla

7. I Did It For LoveJessica Andersson

8. Keep On WalkingSalem Al Fakir

9. This Is My LifeAnna Bergendahl

10. ManboyEric Saade


så här jag tror jag! :

1. Darin- You´re out of my life

2. Pernilla Wahlgren- Jag vill om du vågar

3. Eric Saade - Manboy

4. Ola- Unstoppable

5. Anna Bergendahl- This is my life

6. Salem al fakir- Keep on walking

7. Jessica Andersson- I did it for love

8. Kom- Timoteij

9. Peter Jöback- Hollow

10. Andreas Jonsson- We can work it out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar