tisdag 16 mars 2010

dejt på g


dags för kudden snart, lovade den att somna i tid idag, men som vanligt blir det sällan tidigare än tolv. det är riktigt illa faktiskt. idag har det bara varit en sjukt lång och seg skoldag, men utan mina pärlor till vänner i skolan hade jag omöjligt tagit mig igenom det, det är faktiskt på grund av dom jag gör det.. hade betygs samtal i estetiskt verksamhet idag (datorhantering typ) och jag ligger på MVG i det, såååååå jävla härligt verkligen.

nu ligger jag själv i min säng. när man är van vid att alltid somna med någon som håller om en, någon som pussar en godnatt och någon att ligga och små prata med innan man somnar, så skär det riktigt rejält när man inte har någon brevid, marcus är hos linus. kul för dom, tråkigt för mig. men har något att se fram emot, imorgon! jag tror inte jag kan sätta mig i en situation utan pojkvän just nu, man tror inte att det ska vara så jobbigt att vara singel efter ett långt förhållande, men för mig skulle halva min vardag vara borta, en pojkvän är alltid en stor del av livet.

imorgon skriver jag igen, slutar halv tolv imorgon och ska sitta i skolan och plugga i typ två timmar, där får jag iallafall någonting gjort. men bye ladies and gentlemen ;)

kudden är ledsen, den behöver sällskap, så jag och min nyduschade blöta hår ska ge dig vad den vill ha.
imorgon är en ny dag, skriver då. pusselipuss babes


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar