lördag 6 mars 2010

men känner igen sig!

jag har känt detta förut, dagen efter känslan. alltså inte alkoholen utan att liksom, nu är det över. det vi har gått och längtat efter så länge är över?
det var jätte roligt igår, jag drack inte alls mycket men hade så kul ändå. men nackdelen var att det roliga varade typ inte så länge, jag hade aaaaaaaas kul i en eller två timmar kanske..
sen satt jag bara och väntade på att få åka hem liksom ..

men nu ligger linnéa i sin säng, jag sov hos henne inatt!
och jag har satt mig vid datorn och ska snart åka hem, vi åt världens goaste frukost verkligen, finns inget bättre än bra frukost!

lägger upp bilder på allt ifrån igår lite senare, har inga bilder nu! :)
förlåt för dålig uppdatering. lägger även ut vad jag hade på mig, eftersom min klänning aldrig kom :(
men det gick skit bra ändå!

puss babys

1 kommentar:

  1. hannah & jonna6 mars 2010 kl. 13:21

    haha nej du drack inte alls mycket ! ;D *host*

    SvaraRadera