fredag 19 mars 2010

Förlåt, förlåt, förlåt.
vet inte varför jag inte tar mig tid, men jag har väl helt enkelt inte tid. det har varit otroligt mycket plugg denna veckan, så har inte hade datorn till mycket mer än plugg

Nästa vecka börjar våran APU, alltså prao. Jag och hannah fick på The studio, vi ska fixa hår och vara rätt aktiva, det känns bra! då börjar vi tolv varje dag och är lediga varje torsdag. då kommer jag nog inte ha så mycket bättre för mig än att uppdatera bloggen, så checka den då.

Nu sk vi snart ha datakunskap, alla i klassen är helt stissiga och aaas nervös inför provet, but i think i can made it! :D
Ikväll är det sm i partille bo hallen , min kära pojkvän och hans lag spelar och är tippade vinnare, men man ska inteta segern i förskott. ska sova själv ikväll så skriver jag då.

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar