måndag 22 mars 2010

RUBRIK


nu är min älskling på jätte dåligt humör för att IFK förlorade, givetvis går det ut över mig.
men men, det är bara att tycka synd om dom och hålla med dom! ;) dåliga förlorare .

ligger i sängen nu, marcus har ögonen på tv:n eftersom det är fotbollskväll på tvåan, (dränk dina sorger i ännu mer fotboll baby), och jag skriver på bloggen och hoppas fortfarande på att bli sveriges nästa Kissie.

känns verkligen hur bra som helst med APU:n(praktikplatsen) nu.. det är perfekt verkligen, kul, härliga människor och DEGIGT!
idag har vi fixat hår på typ 20 pers var, VAR!!! 40 pers, och det var bara mellan 12-16 när vi var där. hoppas verkligen vi får antingen smink, eftersom dom har egen kollektion eller kanske en eller två bilder tillsammans. hade varit wonder.

nu ska jag och marcus kolla boston tea party om 5 min, sen ska vi somna in natten till våran 1års dag. how big isn´t that? :D
ska spela match imorgon fick jag reda på. det var väl tajmat som fan? :)
skriver imorgon. godnatt barbies.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar