lördag 15 maj 2010

jag vill ha dig igen

jag tror inte många vet vad rädsla egentligen är, på riktigt!
att vara rädd för att förlora nästan hela ditt liv, det hänger på en tråd.
då är man rädd, det är rädsla. att vara i ett läge där man inte alls kan påverka någonting.
livet hänger på en skör tråd och du kan inte göra någonting överhuvudtaget, orden bara flyter på nu. jag har allt i huvudet, allt på tungan, behöver få ut vartenda ord. jag har aldrig älskat någon annan på detta sättet förut, jag har aldrig älskat någon annan förut, du förstår precis vad jag menar.
jag är en ny människa, en bättre människa. jag har varit så dum, jag har gjort så mycket fel. men om du bara hade kunnat se in i mig och se hur jag känner, hur mycket jag hatar mig själv för det jag gjort så skulle du förstå.
de värsta en människa kan säga till en annan människa är; jag vill inte älska dig.


jag älskar dig så mycket att jag inte kan föreställa mig ett liv utan dig.
jag skulle inte ha ett liv utan dig.
det måste tyvärr gå så här långt för att man ibland ska förstå, men jag tror att du
någonstans innerst inne vet att det bara finns du för mig. att jag ångrar allt så innerligt och att jag hatar mig själv för
det jag gjort.
du är det bästa som någonsin hänt mig. snälla, förlåt mig.
jag gör allt för dig, jag gör det.
du är det bästa& vackraste jag har. snälla, ge mig en chans.
jag ska inte sumpa den, jag vill verkligen att det ska vara vi för
har aldrig hänt mig något bättre än det.

tack för att jag får vara en del av dig, det betyder verkligen mest för mig.
du är luften jag andas, och utan dig fungerar inte jag.

jag älskar dig, idag imorgon & föralltid.

(tummis på det, det är och förblir våran tummis!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar