tisdag 18 maj 2010

new day

nu blev jag dålig igen, men det går upp och ner. jag har iallafall inte lagt av totalt ;)

idag börjar jag tolv, och självklart vaknar jag kvart i åtta, SJÄÄLVKLART.
efter ett tag blev det tråkigt att ligga uppe och vara helt tyst för att inte väcka min kära, så jag putte lite på honom för att han skulle vakna. inte det smartaste draget från min sida kanske, för han& hans morgon humör är inte det bästa. få hoppas att han har somnat om nu, vågar inte lägga mig i sängen så sitter i soffan. men snart blir han glad och gullig igen ;)

får spela bubble trouble fram tills jag ska dra till skolan klockan elva nu då, haha.
jag har dessutom blivit väldigt dålig på att lägga in nya självtagna bilder.

så det ska bättras.
hörs sen, pusselipuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar