fredag 14 maj 2010

kärlek är min drog!

jag tror inte jag skulle fungera om inte jag hade kärlek runt mig hela tiden, vänner familj och världens bästa pojkvän. det är helt sjukt. trodde aldrig att känslan av att vara världens käraste skulle vara så här. det blir nästan så att det blir jobbigt, jag är liksom beroende av att vara nära marcus hela tiden för att det inte finns något bättre än hans kärlek. vet inte varför jag skriver detta, men kom bara på det nu. det pirrade i magen när jag tänkte på honom, ska det inte bara göra det i början? jag är iallfall nykär varje morgon när jag vaknar, att veta att man har någon, det finns inget bättre. jag älskar dig marcus, det ska alltid vara du & jag, jag vill verkligen det. du är mitt förflutna, mitt nu och min framtid! du är mitt liv.


btw, nu ska jag när som helst ta moppen till marcus, där ska jag äta gooood mat, sen ska jag vidare till Joanna ikväll. girlsnight med några tjejer, det blir mysigt som fan. får inte vara allt för bakfull när jag ska spela imorgon, men det blir nog inte så mycket ;) (det brukar låta så)
sen ska jag sussa hos älsklingen, sen ska jag upp med tuppen imorgon och då blir det handboll. skönt med lite matcher instead for training. sooooooo boring!

nej, nu får jag rusa. ska fixa iordning mig. pusselispuusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar