onsdag 26 maj 2010

luck

ååååh va gott, gjorde smoothie med mina bröder idag, hur gott som helst.
-isbitar
-vanilj yougurt
-hallon/blåbär, frusna.
-apelsin juice


yummmiiie!
nu har jag äntligen fått reda på alla nationella, det gick super bra och jag kommer gå ut med alla över ig ;) alla vg och uppåt förutom i två ämnen, härligt.
när skolan går bra rullar hela livet på känns det som ..
idag har jag varit och tagit passfoto, fick se det och j***** va fult det blev, såg jätte stirrig ut verkligen. men allt är bättre än mitt gamla så ..

efter det var jag och åt tvårätters middag på jensens, kyckling, potatis och favoritsås till huvudrätt och chokladmousse med apelsin sorbet till efterrätt. vet att det saftas i munnen på er.

nu ska jag in i duschen sedan åka ner till min käraste igen.
på återseende. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar