fredag 28 maj 2010

happy ending!

efter
före
efter
före
före
efter

har gjort bilder på estetisk verksamhet, gjort om bilder.




skolan är slut, snart iallafall. och jag har inte någonting kvar. känn känslan, INTE NÅTT!
jag behöver inte gå på alla lektioner, jag behöver inte plugga, livet leker. nämen det är skönt, nu förstår man hur mycket det lönar sig att plugga i tid när man väl kan och ska, att få klart allt i tid. igår fick jag mina betyg i stylist,
ARL- mvg
HNT- vg
HNK- vg

jag är nöjd, jag kan inte vara något annat. vi har två år kvar också, fan va jag ska vara seriös i skolan nästa år, hela året och inte som detta året bara i slutet.



nu ska jag till skolan, exakt precis i tid för vi börjar exakt nu, 08.30.
jag hinner säkert, ska bara ta på mig och sen åker jag ;)

pusselipuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar