torsdag 13 maj 2010

morr´n!


godmorgon! hoppas allt är bra med er.
hade hoppats på lite bättre väder idag med icke då, samma tråkiga sverige väder som varje fucking dag.

pratade precis med min kära pojkvän som var ute på karisma igår, han slängde 700kr åt helvete, eller ah köpte sprit förmodligen, så idag mår han som han förtjänar ;)
har egentligen träning nu, men jag är smartare än att träna klockan tio på morgonen, och är inte 100% frisk och måste vila upp mig till helgen, då är det cup. utomhus, blir så sugen när jag tänker på vädret.

ska titta lite på scoobi doo nu, haha. sen ska jag duscha, äta frulle och göra mig iordning för att sedan åka med linda till ... jag kommer inte på vad det heter, och kolla på när victor och marcus spelar fotbollsmatch.

så jag kan skriva ikväll, ska förhoppingsvis sova med min älskling då.
pusssssssss:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar