lördag 26 juni 2010

i´m home again!






hej solstrålar.
nu är jag tillbaka och faaaan vad jag har levt loppan!:D
en hel vecka borta från sverige och ni kan inte ana hur skönt det va. sol, hav, bad, utekvällar, alkohol, hotell & LYX.alla andra bilder ligger på face.
vi bodde i lägenhetshotell, skitmysigt. men första natten när vi kom hem klockan två och fick kämpa för att hålla ögonen uppe så kom vi inte i rummet och såg två äckliga kackerlackor krypandes på golvet. och det var ungefär det enda i världen som kunda få oss att vara uppe hela den natten när vi var så jävla trötta ;)

och, jag tatuerade mig där nere. hade inte planerat någonting men plötsligt säger mickis kompis där nerifrån att han kunde fixa sjuka priser om vi ville tatuera oss. så självklart ringde jag mamsen som till en början va skeptisk och nu är hon as glad, och avundsjuk. tre kinateckan i nacken, har aaaltid velat göra och jag älskar det. tro, hopp & kärlek betyder dom.
trodde inte på det innan när min kusin sa att man bara skulle vilja ha fler, men nu är jag fast, så jag och mamma ska gå dit så ska jag tatuera in en till grej, vad det blir återkommer jag med ;)

nu ska jag kolla på norska hollywood fruar. har äntligen börjat digga det lite faktiskt.
imorgon börjar jag jobba i i nio dagar framöver. gooooaaa pengar efteråt.
rolig jobb också, ska jobba med kineser och kenyaner som kommer hit typ, spela handboll med dom osv. NICE!:D

sovgott pussgurkor
/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar