söndag 13 juni 2010

varför inte ta bort alla onödiga dagar ..

för detta har verkligen varit en sådan, en riktigt onödigt dag. iofs har det varit en skön dag, har sovit brevid marcus medans han har kollat på fotbolls vm. detta vm alltså, sååååå trött på det, REDAN? får inte kontakt med någon längre typ, alla sitter fast vid tvn.

nu är det match igen, tyskland mot några andra (så insatt är jag .. ) så den ska marcus kolla på. så jag gick iväg och köpte lite godig och dricka och fick också låna marcus dator nu så kommer nog sitta rätt hårt vid den ;)

tänkte lägga upp lite bilder på hotellet vi ska bo på sen. justde, har ju inte berättat. nu är redan bokad, det var det jag var inne och gjorde i stan igår. lämnade in en lapp med mamma och pappas underskrift så jag skulle få åka med. onsdag kvart i sex på eftermiddagen åker vi. 35grader ska det vara hela veckan. så lite färg ska jag väl försöka få.

skriver snart igen. PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar