onsdag 9 juni 2010

matdag + 125 kg

MIDDAG PÅ JENSENS MED SYSTER

efterätt blev det också, chokladmousse med sjukt mycket grädde. mår magen bra av
men till på jensens blev det favvon potatis, kykling och favorit sås. mumma.
ett glas vin, busigt men mamma bjöd då är det ok ;)
mamma gjorde världens godaste räksmörgås som jag åt med farmor och familjen



för att summera dagen, efter skolan som slutade med att vi såg på american history x gick jag och mötte farmor i stan. efter det gick vi hem och åt hemmagjorda gode räkmackor, mums. när jag var som mättast ringde vicky och frågade om jag var på jensens med henne, och självklart var jag det eftersom jag hade en gratiskupong.

så nu är min mage mätt och belåten så det räcker i flera dagar.
nu ska jag kolla lite vänner, sen får vi se vart kvällen leder mig.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar