onsdag 2 juni 2010

godmorgon lillördag!

sååå,, nu sitter jag hemma i marcus säng och gör ingenting. försöker fördriva tiden typ ..
han åkte tidigt imorse, han tog min moppe eftersom han missade bussen, -.-

nu ska jag snart pallra mig ner och äta frukost, efter det tar jag bussen hem och möter upp min bror och ska med honom till tandläkarn. (får 100kr för det, därför gör jag det) ;)
efter det ska jag duscha, göra mig i ordning och sedan ikvälkl vid 18.00 ska jag och systra mi gå på sex and the city 2. såååå nice!:d

ska bli bättre på att ta kort nu, har elin roses gamla telefon och den har 5.0 mp, så ska ta lite mer kort.
jag har föresten blivit smoothie besatt, det är sant. efter jag drack det hemma och gjorde det själlv för inte så längesen har jag gjort det typ varje dag. nu har mamma köpt hem något konstigt , smoothie påsar eller nått. tar kort på det sen och visar hur det blir ;)

nepp, nu blir det frukost, pussssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar