onsdag 16 juni 2010

så, nu lämnar jag.




detta blir ju det sista inlägget på ett tag. kanske ska ge marcus lösenordet så han kan gå in och uppdatera lite hur jag har det. annars kanske jag hittar någonstans där nerifrån också.
vilken hemsk morgon, vaknade halv fyra och kunde inte sova . halv sex vaknade marcus, vi höll om varandra i nästan en halvtimma. sen när vi skulle säga hejdå så kom tårarna. fy va jag grät, jag va så jävla ledsen. det går ju snabbt jag vet det men tänk om något skulle hända, jag har så konstiga tankar. nu har jag förberett med allt som går, alla små onödiga saker man inte behöver. men bättre det än att glömma något. men något som oroar mig är vikten på väskan, 15 kilo resebagage och 5 kilo handbaggage. kan bli svårt att hålla mig under den gränsen. det ser ut som att jag ska vara borta i 3 månader.

nu ska jag göra klart det sista sen åker vi till landvetter. hoppas sverige tar hand om er. ha världens bästa vecka.
love / mimmie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar