måndag 7 juni 2010

svenska mästare beachhandboll 2010

om jag skulle få välja på alla i världen, skulle jag välja beachhandboll med världens skönaste bruuuuudar! (H)
jag älskar det, man får rysningar av sig själv när man spelar i detta laget. finns inget bättre. igår var vi alla nere i helsingborg och spelade beachhandoll sm, gick obesegrade till finalen som vi vann rätt stort! love this.

skithärlig dag, sol och stranden. två nykomlingar också, josefine och amanda.



IDAG
idag har jag nästan varit ledig kan man väl säga, vi hade friluftsdag och skulle gå i skatås. men eftersom jag och linda var döda 10ggr om sen igår så tänkte vi banga. men ambitiösa som vi är så gick vi dit, dock lite senare och bara för att få korv men vi gick dit ;)
regnigt var det också, usch. skriver senare.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar