måndag 7 juni 2010

LOVECAKES!

kärleksmums, det var längesen jag bakade alltså. men nu blev det gjort, och ooooj så gott det blev också! men mycket att städa ;)
nu har jag ätit mig mätt trots att jag visste att det skulle bli världens godaste mat snart.
hemmagjorda köttbullar
hemmagjort potatismos
GRÄDDSÅS. ÅÅÅÅÅH
vad tänker jag med? men jag får fan försöka trycka i mig ändå. imorgon blir det skolan, halv nio brukar den börja men jag ber till gud att det inte börjar halv nio imorgon ;)

men nu ska jag
-Läsa Kissies blogg
-Läsa alla andra bloggar jag läser.
-äta världens godaste mat
-fixa lite i mitt rum
-ta moppen till älsklingen
-kolla på när min älskling äter upp min kärleksmums som jag ska ha med mig till honom ;)
-somna med han.
-SKOLA
- jag behöver inte fortsätta nu ;)

skriver imorgon. puss och godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar