måndag 22 februari 2010

aldrig mysigt med myskväll helt själv!


nu sitter jag hemma i min säng, har haft en riktigt mysig dag faktiskt!
slutade tidigare än alla andra idag, konstigt men så är det ibland!:D
åkte hem, kollade en film, sov lite och sen slingade jag håret hos frissan, ÄLSKAR frisören, massage, så sjukt härligt allting bara. slingade mig iallafall blond. men det blev väl inte blont, men blonda slingor iaf. har ingen bra bild nu, lägger upp imorgon..

har kollat på halv åtta hos mig med mina bröder, nu kollar jag på familjen annorlunda.
sen blir det film och mys. bad marcus sova hos mig inatt, han ville inte det, men nu ska han sova hos linus för han var slut efter sin träning, blev faktiskt ledsen, för det är aldrig mysigt med en myskväll helt själv, speciellt inte utan honom :(
aja, hans val, mitt problem tyvärr!

skriver snart igen, ska lägga upp bilder på några klänningar, har beslutsångest , jobbigt!

bye babys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar