måndag 8 februari 2010

filmer

BRUCE DEN ALLSMÄKTIGE.
jag vet att jag skrev att snabba cash var
överskattad, det är den också,
men den är fortfarande sjukt bra.
avatar var så overklig, men det blev ändå
så verkligt på något sätt att man trodde på
det. Och Bruce den allsmäktige är den
helt klart bästa filmen jag sett, har ni
inte sett den så är den verkligen att rekomendera.


Alvin och gänget 2, The truman show,
Twilight
alvin och gänget, den har jag velat se hur
länge som helst, jag och marcus ska gå och
se den snart, lite sen, men bättre sent än aldrig.
The truman show har jag inte ens vetat att den
fanns för än för ett tagsen.
Men den verkar riktigt bra, läs recentionerna om
den.
new moon, den första filmen, twilight, det var
verkligen inte den typ av film som jag brukar
gilla, men det är heeeelt klart en utav dom bästa
filmerna jag har sett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar