onsdag 24 februari 2010

någon måste ju göra det.


ligger och tycker synd om mig själv, ingen annan är ju här och gör det åt mig.
marcus vill inte ha magsjuka, mamma har servat mig hela dagen men hon springer i ljusets hastighet in & ut för hon är också livrädd ..
sen har inte jag träffat någon annan varken ute eller hemma idag.

kollade precis på singing bee, i brist på något att göra, älskaaar katrin zytomierska!
hon är ju bara för ball .

har fortfarande besluts-ångest för vad jag ska ha på mig nästa fredag, måste ju beställa snart om jag inte vill gå naken. kanske kan låna något ifrån någon, mja, får se hur det blir, det brukar lösa sig.
satt och pratade med Jasmine i min klass igår, hon sa att hon aldrig bestämmer klänning föräns samma dag festen är, det är faktiskt jävligt smart.
så har det blivit för mig flera gånger, man tar på sig något och prover, typ en vecka innan festen, när man ska ta på sig den samma dag festen är, är allt bara jätte fult!

har inte spytt på loong time nu, har iofs inte ätit mer än piggelin och druckis cola (säger man ätit?)

åh, hatar när jag skriver långt, blir alltid så tråkigt. men imorgon har jag nog bestämt mig för vilken klänning, då lägger jag upp the RESULT! :D
godnatt mina vänner, sov gott, det kommer ICKE jag göra.

godnatt älskling, hoppas du har det ensamt tomt och tråkigt utan mig, för det har jag utan dig!
elva månader igår, tiden går fort. tack för att du gjort 11 månader i mitt liv underbara!
jag älskar dig, idag, imorgon & föralltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar