onsdag 17 februari 2010

allt är bara.. bajs!



jag är ensam, mitt lov är inte längre något lov, och jag kollar på tråkiga OS, tydliga symptom på uttråkning..

sover själv inatt, kan vara härligt men det är verkligen inte det nu :( saknar marcus, saknar någon som håller om mig, och jag pratar med mig själv, för är så van vid att ha någon att prata med.
och varför har man lov, för att hinna med allt tråkigt som man inte gör när man går i skolan, för min del är det så iallafall. eller inte tråkigt, men lovet är iallafall inte vad man brukar koppla det med= ledighet! nepp, fullt ös och uppe med tuppen varje dag!

imorgon ska jag iallafall träffa farmor och fika med henne på stan, är alltid mysigt!
jag tror jag har fått lite mer respekt för livet, och för att ta hand om mina nära efter farfar dog, trodde liksom inte att sånt hände mig innan, men uppenbarligen så gjorde det de.
så farmor, den enda av mina far/mor föräldrar som jag har kvar, henne ska jag ta hand om och ta mig tid för!
nu ska jag somna till curling i OS. det är det bästa som går på tv nu..
fast nu kollade jag på klockan, och jag ska inte titta på tv nu, jag ska nanna!:D

imorgon lägger jag upp en bild på mitt ny färgade hår som jag ska slinga imorgon :D
nu ska jag sussa, kudden väntar..

PUSS<3