fredag 26 februari 2010

o6.22

jag tror kroppen sköter sig själv ganska bra, den vet när den behöver vakna, och när den kan fortsätta vara trott och sova som en stock. min kropp visste om att jag skulle vakna nu för jag hade en sjuk mensverk och skulle få min mens, vilket jag inte alls hade koll på. då är det ju bra att kroppen sköter det åt mig kan man tycka!;)

skulle iallafall säga förlåt, förlåt och åter förlåt för klänningen!
kan tänka mig hur 1 miljon, kanske MILJARD läsare satt uppe och väntade på det spännande resultatet igår, haha. nej men min kära vän elin rose har väldigt snygga kläder och har alltid haft, så jag lånar nog någon snygging av henne, då blir det inget någon har sätt mig i förut iallafall!

mina kära pojkvän smsade ett jätte fint sms till mig inatt, som jag dessvärre vaknade till, hade ju inte varit någon större fara om han gick och la sig klocka 1, halv 2 och skickade ett gulligt sms.
men när hans skola är avstängd idag pga rasrisk så får man SJÄLVKLART sitta upp och spela lite dataspel. så vi passar på att somna klockan 04.48 istället!:)
whatever, that´s life! :)

ska faktiskt gå upp nu, göra mig iordning för skolan idag, första gången efter jag vart sjuk.
ingen kommer ju våga rööra mig,
skriver senare.
löve yu guys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar