måndag 1 februari 2010

It´s a beautiful day!




så, nu börjar jag också. svårt att stå emot när alla i hela världens bloggar förutom en själv.
får väl se hur länge jag orkar med, eller hur ofta jag har tid, eller om jag överhuvudtaget har något intressant att skriva om, men det får vi ju hoppas! (:
Har inte mycket att skriva om idag, jag och marcus sov hos honom, satte klockan imorse men ingen av oss orkade ta sig upp. Så vi sov till halv tolv, sen var vi redo för skolan.
Har haft sm i helgen, efter alla minuter jag fick spela, är jag helt slut (2min) så det var jag värd ;)

Nu ska jag till sjukgymnasten, jag hatar det verkligen!
Sen ska jag faktiskt på bio, får unna sig det trots att det är måndag;)
SNABBA CASCH med sara, vicky & linda. Den sägs ju vara gryyyyym ..

TAKE CARE, puss!

2 kommentarer:

  1. Den va verkligen SÄMST!!! Mycket besviken faktiskt, nu har du en grym läsare ;)

    SvaraRadera
  2. jag är såååååååå glad för att du läser min blogg linda, the one and only!;)

    SvaraRadera