lördag 27 februari 2010

mycket att stå i


går inte annat än ääääälska solsidan.
missade ni det igår så gå in på tv4.se/play och kolla solsidan ;)

förlåt för as dålig uppdatering!
igår va inte mina planer att åka till kungsbacka, men man vet aldrig vart man hamnar en
fredags kväll, så det blev just här! nämen marcus pappa och hans flickvän bor här, dom ska snart pluppa ur sitt andra barn, så om något skulle hända i helgen, så var det en trygghet för dom att vi var här och isåfall kunde ta hand om andra barnet, felicia!
inget utpluppat än, men får hoppas att det kommer, hade varit fräckt att uppleva det mer än bara en gång nä man själv blir utpluppad.

idag blir det melodifestivalen, och jag hoppas starkt på pernilla wahlgen, att hon gör SUCCÈ! ;)
nej men hoppas verkligen att hon är grym.
godmat och en harlig lördags kväll, hoppas alla får det!
själv har jag legat och vikt mig hela dagen, mens värken is here.
alla killar i världen ska varje dag be till gud att dom slipper mens, dom slipper värken, dom
slipper föda barn. nu ska vara så ***** glada guys!

kanske skriver ikväll om jag har tillgång till en data.
annars får ni ha en underbar kväll!

whit love, mimmie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar