tisdag 2 februari 2010

down day!



skoldag halv nio, vem orkar det?
Inte jag iallfall.. Så därför bestämde jag mig för att komma en halvtimma sent, det passade mig bättre nämligen!:D
Vi har haft stylist, vi har grunsch tema idag, inte min grej så jag klädde INTE ut mig ..
sminkade mig bara, lite horvarning faktiskt.

Skulle köpt solkort idag egentilgen, 150 kr för en månad, värt!
Men så blev det inte heller, för min ***** träning var som vanligt ivägen.

Det finns bara en bra sak med idag, det är att det är paradise final, sjukt vad jag har längtat.
men samtidigt, vad ska man göra nu när paradise slutar? finns liksom ingenting att längta till i veckan längre! (;
Hoppades verkligen på att cimon eller catja skulle ta hem allting, men vad rykterna säger så vinner ju jackie.

Hon var tydligen på någon fest efter programmet och sa när hon var jätte packad att hon vann allting,
så hon fick lämna tillbaka pengarna hon vann.. men rykten ska man aldrig lyssna på, nu hejar jag faktiskt på erika!

Mitt bloggande ser ut att hålla i sig nu, är verkligen ingen person som bloggar men var ju bara tvungen att följa strömmen! :D

Nu ska jag ha .. ah, jag vet inte ens vad jag ska ha.
så insatt är jag!

Ha det wonder! LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar