onsdag 3 februari 2010

how can i forget? :o


GLÖMDE SKRIVA!?

paradise hotel, som alla trodde så blev det jackie som tog hem det, det alla hade fel om var att patrik faktiskt också fick en del i vinsten.
om ni kollade på finalen såg man att jackie var så sjukt nära att vända sig om skjuta patrik, hon var riktigt sugen! men så blev det inte, och dom delade på 250 000 kr.

jämfört med vad man kan vinna för summor, det är ju typ upp till 100 miljoner, om inte mer, på alla spel som spelas idag, så känns 250 000 inte så mycket, men vid närmare eftertanke.
paradise hotel, gratis sprit, gratis boende, man lever lyx i som mest 40 dagar, så är den summan sjukt mycket.
man hade ju kunnat åka dit men utan att vinna något, för det är ju verkligen paradise, fast inte alltid..

men som sagt, vad jag har hört, men på sjukt långa vägar, så avslöjade jackie det innan finalen var sänd på tv och fick då lämna tillbaka pengarna, men själva upplevelsen lär ju vart det bästa av allt!



nu ska jag och min älskling sova, somna till en film.
älskar att krypa ner under täcket, när han håller om mig och somna till någon halv taskig film, kan vara bland det bästa jag vet!
JAG ÄLSKAR DIG MARCUS!

so, sleep tight,
puussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar