söndag 21 februari 2010

en kräsen människa!


jag är verkligen det, kräsen! det krävs sjukt mycket för att jag ska bli nöjd, allt ifrån utseende till preseterande i typ skolan. i detta fallet handlade det om kort, jag och marcus har tagit såå många kort, men inga blir fan bra asså, han tycker det men vi måste ta typ 20 st innan jag blir nöjd. whatever, denna bilden blev ju bra iallafall ;)

har haft över en vecka påmig att plugga på alla jag behöver och har kvar att göra, det enda jag har fått gjort är en analys, vilket iofs är rätt stort och tar rätt långt tid, men vafan, en vecka, bättre kan jag! jag har inte hittat en engelsk bok, inte gjort en engelska novell och jag har inte pluggat eng glosor, bara engelska och det är det enda jag har IG varning i , MUMMA! gillar jag..

nu ska jag snart sussa så jag kommer iväg imorgon, får åka i tid så jag kommer till skolan överhuvudtaget i detta HÄRLIGA väder!:D

puss & godnatt lovers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar