torsdag 11 februari 2010

JIPPIEKAJEJ, MF!


ååååh, drömmarnas dag idag. 10-22 i skolan.
jag låg och spelade nu, tänkte precis lägga mig för att slumra in, men så kom jag på min blogg. den är så liten, och så patetisk verkligen, men har man gjort en så får man fortsätta med den också. har varit en riktigt seg dag, och jag har haft en riktig mensdag, har varit sur på allt och alla, har varit ledsen, och ah, mycket hände på en och samma gång.
fick ig på mitt matteprov idag som jag faktiskt inte trodde att jag skulle få, inte bra. sen fick jag hem min IG varning i engelska idag, vilket inte heller kändes speciellt bra.

förstår verkligen inte det där med IG varningar, om läraren säger til dig att du ligger bra till, du är engagerad och duktig, men jag måste TYVÄRR skicka hem en ig varning för att du gjorde EN sak dåligt. kan dom inte se det ifrån våran synvinkel? föräldrarna, dom vet liksom inte vad vi gör i skolan, dom vet ju inte hur dom ska tolka en IG varning.
-nej men huvudsaken är ju att det vet det själv, säger läraren då.
NNEEEEEJ, så är det verkligen inte. men aja, jag ska aldrig på lärare och plåga små barn på detta sätt, skämt å sido ..

ska sova nu, har en lång dag bakom mig, och faktiskt en framför mig också.

men imorgon börjar lovet, det hade inte kunnat sitta bättre än vad det gör. känns underbart!

pluggpluggplugg, skolaskolaskola, bajsbajsbajs..
godnattgodnattgodnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar