tisdag 2 februari 2010

no sugar anymore!




nu har jag bestämt mig och nu ska jag klara det också!
sista godiset i lördags, sen dess har jag knappt ätit, igår åt jag en korv och en risifrutti.
jag är så galet sockerberoende nu och det ska bort.
istället för att jag köper en cola eller festis som jag alltid gör, så köper jag en loka istället.
och när jag är sugen på godis så äter jag fruktsallad istället t.ex.

nu har jag gett mig fan på detta, har jag klarat mig nu så kan jag fortsätta.
kilorna försvinner, pengarna har jag längre och mina tänder kanske sitter kvar några år till.

var på bio igår, har aldrig kunnat gå på bio utan att köpa snacks, och då menar jag aldrig, men igår så, då följde lokan med in och inget annat stoppades i munnen. so i´m proud! :D

så ska jag fortsätta att vara ofokuserad på lektionen.

PÖSSHAJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar