onsdag 3 februari 2010

snabba cash= överskattad?













okej, ingen i världen kan säga att den är dålig ..
för det är den inte.
men när jag skulle gå på den hade jag så sjuuukt höga förväntningar, för nästan alla som sett den säger att det var bästa filmen osv.

börjar fundera på om jag och dessa människor sett samma film, för så jävla bra var den faktiskt inte?
måste dock säga att Joel Kinnaman är en löjligt bra skådespelare, utan han hade inte den filmen vart värd en spänn faktiskt!

tydligen ska det komma en 2a & en 3a också, men 3an är typ 10 år efter första filmen, alltså den ska verka som att det är 10 år efter filmen.
får väl se, den kanske floppar? you could never know!


M M M
tre M (=mimmie(; ) får snabba cash

eller?



en sista grej bara, känns det inte som att cash ska stavas casch?;0
har fått för mig det, det känns så. whatever, uppenbarligen hade jag fel, första gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar