fredag 19 februari 2010

som jag älskar detta svenska väder!



satt inne fram tills klockan två, då vi kände att en bensträckare inte alls skulle sitta fel.
vi gick ut, gick och fikade, sen när vi gick ut ifrån fiket, då öste snön ner, flingor stora som handflator också. helt stört vilket väder. snön kommer för sent, och slutar alldeles för sent också! förstår varkligen inte dom som gillar snön, eller vintern överhuvudtaget.
ge mig min sommar nu, vi behöver sol och värme !

ikväll hyr vi väl en film för typ 5e gången på två dagar, sen åker vi imorgon, då ska jag sova hos min älskling, skriver mer om det imorgon!

jag och sara köpte en film förut för 39kr, billigare än att hyra? :o
iallafall så ska vi ha den så att vi kan kolla film på tåget imorgon, vi köpte "hemma bäst".
skriver imorgon!

KÖÖSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar