onsdag 3 februari 2010

soliga sverige, i love it!


DETTA VÄDER? usch, orkar verkligen inte snön mer.
det är ingen idé att fixa sig när man går till skolan, det ser ändå ut som när man vaknade när man kommer fram till skolan.

sjuk dag iallafall, eller helt okej dag!?
var på valhalla och badade med klassen imorse, eller vi boxerade varandra, halva klassen drunknade väl ungefär!
sen åt jag på donken, dock så nyttigt jag kunde, tropicana juice och chicken mcnuggets, det är väl lite okej? drack ju iallafall juice ;)

köpte senare solkort, och solade givetvis efter det, brände mig inte, SUPRISE! ;O

seeeeeeen, kom jag till centralen, stod och pratade lite med kusin som jobbar på Franks
så säger hon
-Mimmie, ser du vem det är?
-Nej, vart, vem?
-Där, vid taxin?
Jag: DÖD!

Vet inte vad grejen är men det är någon special med att se kändisar, för där vid taxi bilen, står ingen mindre än Claes Malmberg.
haha, okej jag är lite överdriven men ändå, det är inte varje dag, och han är ändå grymt härlig!
men vid närmare tanke är dom inte mer än människor dom heller, varför är det så speciellt egentilgen? menmen, det är så vi fungerar ..

köpte ett linne idag (nattlinne egentligen, men det är jag tyst om), på HM, sjukt fint! :D

nu ska jag åka till partille bo och kolla handboll, sen ska älsklingen sova här!

hörs och ses, pösss! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar