tisdag 9 februari 2010

be happy!

jag tror att det mesta i mitt liv går bra just nu, allt rullar på som det ska, förutom skolan. jag kan vara på hur bra humör som helst innan jag går till skolan, men det sjunker till 0 när jag väl kommer dit. känns som det bästa för mig skulle vara att ta ett sabbats år, resa någonstans. men åt andra sidan, vad ska dom pengarna komma ifrån?

svenskan failade jag totalt på min analys, engelskan har jag IG varning i, åh :(
vet inte vad som ska få mig att vilja gå till skolan och vilja lära mig, för just nu finns det verkligen ingen vilja.
det har varit mycket som har stört mig utanför skolan, som det här med knä skadan.

när man redan går runt och har viktiga saker i huvudet, vet inte hur era fungerar, men då tar min hjärna skolan klart sist, och då blir det ingen koncentration i skolan.

men allt går i perioder, så detta är väl en sjukt dålig pers för mig.
hoppas på bättre tider..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar