torsdag 18 februari 2010

BORING!


sååååå tråkigt. försöker verkligen intala mig själv att jag tycker OS är roligt eller åtminstonde intressant, men det går verkligen inte. kan sitta i en minut och kolla sen måste jag göra något annat, klarar inte av att vara så uttråkad.
men anja tog iallafall brons, fattade verkligen ingenting, men det gjorde hon iallafall så grattis till henne.

hennes lår, det är helt sjukt vad stora, inte bara hennes utan alla som åker skidor.
sara hade sett en dokumentär där hon berättade att hon får på sig vanliga jeans, hon är för bred över lår och rumpa. i början tyckte hon att det var jobbigt men har vant sig nu, hade nog aldrig klarat av mig själv i en sån kropp, men alla är olika!

nu ska jag och sara bädde rent dubbelsängen, hyra en film på tv, hoppas det finns allt för min syster för då tar vi helt klart den! fast är inte sugen på att gråta, vill skratta!:C
i have a funny-day today ;)
så, kan jag inte somna ikväll skriver jag. annars så, ah, då sover jag, haha.

puss och (kanske) godnatt babys!
LOVE